maandag 26 maart 2012

Ernie and Krystian (scrapweekend)

Afgelopen weekend was ik weer van de partij tijdens een heerlijk scrapweekend met 19 vriendinnen van Het scrapbookforum.

Last weekend i was on a delightful scrapweekend with 19 girlfriends from Het scrapbookforum.

Photobucket

Wat heb ik een hoop gelachen, te weinig geslapen, genoten en gescrapt!
De volgende layout heb ik gemaakt voor de traditionele scraplift-wedstrijd.

I've laught so much, had to little sleep, enjoyed myself and scrapped ambitously.
The following layout was made for the traditional scraplift-contast.


Dit was de lift (This was the lift):
Photobucket

En dit mijn uitwerking (And this is what i made of it):
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nee ik heb niet gewonnen maar ben zo buiten mijn eigen comfort zone gaan scrappen en zo blij met het resultaat dat dat ook als winnen voelt!

No i didn't win, but as i scrapped absolutely outside my comfort zone and am very happy with the result i feel like a winner never the less!


gebruikte papier lijn (used paper collection):
BoBunny "On the go"

Geen opmerkingen: