zaterdag 16 juli 2011

Verjaarscadeau voor mijn moeder

Allereerst even een uitleg over de foto!
Hij is gemaakt tijdens Pasen dit jaar en ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan gelukkig ben met de liefde die deze foto uitstraalt.
Mijn ouders zijn al ruim 30 jaar getrouwd en ik lieg niet als ik zeg dat ze nog steeds verliefd zijn! (wat een prachtig voorbeeld voor mij, mijn broer en zus)
Ik heb met de foto een canvas voor mijn moeders verjaardag gemaakt in Naturel-kleuren aangezien ze dat het mooist vind.
Het randje met bloemen is op het moment een echte trend en ik had het nog niet eerder gedaan (aangezien ik het zonde vind van de vele bloemen die je moet gebruiken) maar wat een geweldig resultaat geeft dat zeg!
Het zorgt ervoor dat een wat kale en saaie layout (of in dit geval canvas) ineens helemaal opleeft!
en dan nu het canvas zelf!!!

Geen opmerkingen: