zondag 17 juli 2011

Mijn aankopen van 30 juni 2011

Ja zoals gister belooft laat ik jullie mijn aankoopjes van Simpel scrappen zien.
Allereerst de embellishments en gereedschapjes:


Er zitten veel basisspullen bij zoals de tags, de miniletter-stickers (uuuh kleine verslaving aan het worden) en het cardboard albumpje van bobunny.
en idd de easy sew basishouder en twee extra kopjes, over dit geweldig leuke gereedschapje ga ik een apart bericht plaatsen...want wat is dit leuk!!!!

Verder kon ik me bij simpel-scrappen niet helemaal inhouden bij het papier.
dus hier zijn de drie lijnen (of gedeelte's van lijnen) die ik gekocht heb:



Linksboven: Adornit met de lijn "misty", een leuke overwegend rode lijn met bloemen, vogeltjes en swirls
Rechtsboven: My minds eye's met de lijn "lime twist", ik werd verliefd op het scalop-blad dus ja daar moest ook de rest bij (incl. het bijpassende tagje)
In het midden: BoBunny: met de lijn "Gabrielle", wat een prachtige lijn!!! de kleuren zijn heerlijk en de vlinders zooo mooi.
BoBunny is al jaren een favoriet van mij en als ze met dit soort lijnen blijven komen zal dat niet snel veranderen.

Dat waren mijn aankopen, nu maar eens wat moois ermee gaan maken!

Geen opmerkingen: