zaterdag 16 juli 2011

Dit zijn de beste dagen!

Op Donderdag 30 juni had één van die dagen die je alleen maar kunt bestempelen als "één van de beste dagen"
Want toen zag ik na lange (veel te lange) tijd mijn lieve vriendinnetje Alma weer!
Ze zat gezellig met haar familie op Texel en dacht dat het wel leuk zou zijn om een dagje te gaan scrapwinkelen in Den Helder....laat mij dat nou ook een geweldig idee lijken!
dus hup ik haar ophalen van de boot en samen gingen we richting Simpel-Scrappen!


Wat hebben we onze ogen weer uitgekeken in deze geweldige winkel.
En natuurlijk weer veel geld uitgegeven. (morgen plaats ik een berichtje over de aankopen).

Nadat we onze portemonnees leeg hadden geshopt zijn we heerlijk op een terrasje gaan zitten waar we ons tegoed hebben gedaan aan een heerlijke lunch en koppen munt thee!

Ook kreeg ze nog haar kraamcadeautjes aangezien ze in mei een verrukkelijk knulletje op de wereld heeft gezet!
naast de gewone cadeautjes als speeltjes, rompertjes en melkflessen...had ik ook een canvas gemaakt.
Haar dochtertje heeft er ook ééntje gekregen bij de geboorte en ja ik houd nu eenmaal van tradities!
dus dit is het geworden:



Het was een heel bijzondere dag en ik ben me na zo'n dag zo bewust van hoe verschrikkelijk ik mijn lieve vriendinnetje Alma mis!

1 opmerking:

Alma zei

Aaaahhhh, wat een lief berichtje! Dankjewel, meis! Ennuh, je canvas staat goed in het zicht hoor!