donderdag 28 juli 2011

Mijn handgemaakt smashbook (plus video)

Jaaaa ik heb een smashbook gemaakt!
Helemaal gevuld met prachtige papiertjes en afdrukjes.

Ik heb mijn smashbook gemaakt met bindringen, heb wel gedacht om het boekje te laten inbinden of zelf te doe met bijvoorbeeld een cinch of een bind-it-all maar met de bindringen kan ik makkelijk nog extra papiertjes en andere leuke dingetjes toevoegen!

ben er zo blij mee en kan bijna niet wachten tot mijn smash-pen/lijmstiftje dinsdag binnenkomt!
natuurlijk zijn jullie reuze nieuwsgierig naar de foto's.....maar ik heb het nog mooier gedaan. Ik heb een youtube-video gemaakt!!!
Ja voor het eerst van mijn leven iets opgenomen, bewerkt en gepubliceerd!!! ik ben echt zo trots op mezelf...hahaha.
dus bij deze:

2 opmerkingen:

Inge zei

Ha! Nog iemand die gek is op smashbooks, hij is super leuk Renske!

Anja zei

Wat een leuk eigen smashbook.Je doet niet onder voor de echte smashbook.

Groetjes Anja