donderdag 11 augustus 2011

Family memories inspire - envelop minialbum

Op het youtubekanaal van follow the paper trail vond ik het idee van dit mini-album en dan vooral de manier van inbinden!
Het is echt een geweldig leuke manier en ééntje die ik zeker nog eens ga maken.

Photobucket

De pagina's zijn gemaakt met standaard enveloppen (in dit geval zwart) waardoor je een leuke pockets krijgt. daarnaast hebben alle pagina's ook nog een extra flapje gekregen voor extra foto's, plaatjes enzo.

Photobucket

De foto's die ik gebruikt heb zijn van Pasen 2011, toen we met de hele familie samen kwamen om heerlijk te brunchen!
Ik bof maar dat er die dag zoveel foto's zijn gemaakt, want daardoor kon ik wel acht pagina's maken!

hieronder een kleine diavoorstelling (ivm. privacy heb ik niet alle pagina's gefotografeerd)


Gebruikte spulletjes:

- Bazzil chipboard
- bindringen
- Kaisercraft "Secret Bird" Collection
- rub-ons van Karen Russell
- stempels van 7gyspies en div.
- lijm, lint enzo.

Geen opmerkingen: