donderdag 12 november 2009

Aankopen Kreadoe

Gisteren heerlijk wezen shoppen op de Kreadoe.
het was weer heel gezellig, maar ook erg druk.
hier mijn schandelijke hoeveelheid aankopen.

eerst alle stempels en inkten (en ja ik ben gezwicht voor glimmermist):

van alles en nog wat:

Kerstboompje voor het aftellen van de dagen naar kerst:

Albumpje met ringband:

wat gewoon papier (veel nieuwe kaisercraft lijnen):

en een grote hoeveelheid kerstpapier:



bijelkaar genoeg om weer even lekker aan de gang te gaan!

3 opmerkingen:

Debbie zei

ooooooooooooo renske ik ben jaloers hoor en die postcard stempel (die wil ik ookkkkkkkk)

ben benieuwd naar je werkjes meis

liefs Debbie

Anoniem zei

heeel er gleuk je aankopen leuke papiertjes ook nu ben ik wel benieuwd naar je uitwerkingen meid.

Karin zei

Haha en ik maar denken dat je je zo had ingehouden. Niet dus. Mooie dingen heb je gekocht, dus ik denk dat die scrapdip binnenkort echt helemaal verdwenen is. Veel plezier ermee. Groetjes.
Karin