zondag 8 maart 2009

weer een layoutje!

Op het creating memories forum kreeg ik een persoonlijke uitdaging, ik moest een layout maken met kleuren die je van nature niet zo snel bij elkaar zou doen.
Nou ze hadden mij geen moeilijkere uitdaging kunnen geven, aangezien ik heel erg gefocust ben op kleuren en dit een deel van mijn opleiding was.
na een tijdje zoeken besloot ik een zwartwit foto te nemen en te werken met blauw en fuschia....
Ben ik bezig kom ik deze foto van mijn buitengewoon verdrietige zusje (zo'n 15 jaar geleden) tegen....alsof ie ervoor gemaakt is!

Ik scrap nooit met zoveel leegte maar vind hem wel erg leuk geworden!

Het randje is met de hand geborduurd...ook iets wat ik sinds kort heb ondekt en ik vind het zooooo leuk!


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

2 opmerkingen:

Debbie zei

ziet er super uit renske en je zou niet zeggen dat je er moeite mee had meis

x Debbie

Anoniem zei

Deze ga ik lekker liften, met uw goedvinden ;-)

Liefs

Alma van As